Spis treści
| 1. Wirtualny Kampinoski Park Narodowy jako narzędzie edukacji ekologicznej | ||
| Maria Andrzejewska, Marek Baranowski, Magdalena Machinko-Nagrabecka, Piotr Mikolajczyk, Katarzyna Rączka, Monika Rusztecka | 7-13 | |
| 2. Koncepcja i realizacja intemetowego serwisu geoinformacyjnego udostępniającego dane referencyjne i tematyczne | ||
| Joanna Bac-Bronowicz, Tomasz Berus, Artur Karyś, Paweł Kowalski, Robert Olszewski | 15-22 | |
| 3. Wybrane problemy wizualizacji w skali l :50 000 treści Wielorozdzielczej Bazy Danych Topograficznych | ||
| Joanna Bac-Bronowicz, Andrzej Głażewski, Paweł Kowalski | 23-30 | |
| 4. Modelowanie przestrzeni budowli w GIS dla celów wspomagania decyzji w zarządzaniu kryzysowym | ||
| Konrad Eckes | 31-38 | |
| 5. Nauczanie teorii i technologii informacji geograficznej na studiach geograficznych na Uniwersytecie Jagiellońskim: uwarunkowania i perspektywy | ||
| Jacek Kozak | 39-48 | |
| 6. MICARIS – system metadanych o historycznej kartografii górniczej | ||
| Artur Krawczyk | 49-54 | |
| 7. Edytor metadanych MEDARD - narzędzie do implementacji dyrektywy INSPIRE w Polsce | ||
| Leszek Litwin | 55-64 | |
| 8. Inicjatywa OWS-5 – kolejny etap rozwoju i harmonizacji specyfikacji OGC dotyczących geoprzestrzennych usług sieciowych | ||
| Janusz Michalak | 65-74 | |
| 9. Języki pochodne od GML i z nim powiązane | ||
| Janusz Michalak | 75-84 | |
| 10. Dylematy produkcji elektronicznych map nawigacyjnych dla potrzeb żeglugi śródlądowej | ||
| Andrzej Stateczny | 85-89 | |
